MY BATHROOM FOR SKÖNA HEM



Foto & Styling: Daniella Witte

Nu kan ni inspireras av mitt badrum i senaste magasinet av Sköna Hem. Ett jobb jag gjorde för tidningen tidigare i år och rubriken blev "Vitt ala Witte" vilket var fyndigt tycker jag. Jag har dock inte så här vitt i resten av mitt hem men just här gör det sig så bra. Det är det första rummet vi möts av på morgonen och ljuset här ger verkligen en energi som känns hela dagen. Ljusterapi kan man också kalla det. 
Den tidlösa mosaiken från Rojon kakel, som är i marmor känner jag att jag aldrig kommer tröttna på då vi  även kört på den i vårt förra hus och det säger en hel del. Jag ledsnar annars ganska lätt...;)
Mer om lösningarna i vårt badrum här hemma kan ni alltså läsa om i nya Sköna Hem som kommer ut i butik den 10:e Oktober.

/Daniella

5 kommentarer:

Anna Wahlstam sa...

OMG va läckert!!!
Har just börjar följa dig och det är galet inspirerande ska du veta:-)
Kram Anna
www.ekenasliv.se

Designlykke sa...

Kjempefint baderom! :)

Maliva`s verden sa...

Hei Daniella
Jeg titter innom for å fortelle deg at jeg er trofast følger av bloggen din. Du er en dyktig fotograf og stylist.....jeg elsker bildene dine.
Maliva

Daniella Witte sa...

Tack så mycket snälla ni! Jag är glad att kunna inspirera samtidigt som jag föår göra det jag älskar. Kram Daniella

Casa Loda sa...

Fantastiskt fint!